Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opstarten

  • Pim

    Hallo,

    Om met een vriend van mij te chatten heb ik icq-lite gedownload. Maar elke keer als ik de computer opstart komt dat kleine aanlogscherm te voorschijn waar ik mijn wachtwoord moet intikken en ook worden er andere programma's automatisch opgestart. Weet iemand hoe ik het kan voorkomen dat deze niet automatisch opgestart worden.

    Ik heb ook nog een vraag over mijn wachtwoord. Als ik eenmaal heb aangegeven ‘wachtwoord onthouden’, kan ik dit later nog wijzigen?

    bvd

    Pim

  • c.s

    dat kan ja .als men met de Rechtermuis toets Op het betrefende Icontje gaat staan en dan de R-toets in drukt komt er een klein schermpje te voorschijn waar in staat dat moet men dan dan met L-toets open drukken en van daar uit wijs het zich van zelf hoor .“mocht dat niet baten/helpen dan kan men altijd het beste die setup van dat icontje het er opnieuw in zetten” maar dan wel eerst die software er uit halen van dat icontje hoor :

    -

    en het Wachtwoord kan men ten alletijden verandere he .maar dan wel via het originele veld van dat programma hoor :