Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vervuiling ICQ

  • trudy

    Hallo,

    wie weet wat hier aan is te doen. Op ICQ 50 plus was het altijd heel gezellig…maar nu staan er alleen nog maar jonge meiden vanaf 19 jaar met een homepage….het laat zich raden wat voor foto's dat zijn.

    Nu ben ik niet tegen die meiden maar wel tegen het inpikken van de 50 plus random, waardoor je nauwelijks nog kans maakt om nieuwe mensen te ontmoeten van je eigen leeftijd.

    WIE O, WIE, weet hoe we dit kunnen aanpakken.

    groetjes Trudy

  • Ron

    Heb je haast op alle chatboxen, je wordt dan doorgelinkt naar een sexsite en voor dat je het weet wordt je via een duur telefoonnummer doorgeschakeld. Alleen maar commercieel.

  • Margreet

    Ik kom dat ook steeds tegen, daarom zoek ik op deze pagina of er nog meer mensen last van hebben. Ik zit op icq 30 something maar daar is het ook precies hetzelfde. Voorheen was het leuk om inderdaad nieuwe mensen te vinden, nu staan er alleen maar dames tussen de 19 en 23 op die mensen willen verleiden hun sexsite op te zoeken. Zeer irritant…….

  • june

    Ik ben het helemaal met jullie eens, ik chat (te) graag in de 40 groep, maar denk er nu hard over om van icq af te stappen, zonde, ik heb inmiddels hele leuke chatters daar op leren kennen.

    Maar je zult het wel op elke chat box tegenkomen.

    June

  • Rob E

    Er zijn nog zoveel andere zoekfunkties om nieuwe mensen te vinden.

    Ik gebruik tegenwoordig vaak de zoekfunktie op de ICQ. Page.

    Kun je ook zoeken op leeftijd, M / V, land van herkomst en met of zonder Foto :-)