Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

smsen via icq??

  • Sander

    Is er iemand die dit vandaag de dag nog kan? Ik weet wel dat het vroeger vet relax werkte. Oneindig smsen en per mobiel antwoorden naar de computer.. Jammer dat het niet meer kan…:'(

  • Dominique Megens

    Sms via ICQ werkt geweldig mits je de juiste Provider hebt voor je mobile netwerk. Heb je (zoals ik :D) Orange, dan werkt het nog prima. Heb je echter KPN of Vodafone….tsja…vette pech voor je. Die laten namelijk geen sms meer toe die via inet gestuurd worden. (verdienen ze niks aan).

    Dus mensen, schakel allemaal over op Orange, of sms met de mobile :D

    Ik weet het niet van alle providers trouwens. maar dat Orange werkt weet ik wel.

    groeten

    Dominique

    ICQ# 38990875

  • Frank

    Hmm..het heeft bij mij ook gewerkt, snapte al niet waarom, Telfort heeft het dus ook uitgeschakeld (werkte voorheen wel)

  • yvonne

    hoi hoi…tja frank..telfort werkte idd altijd prima. daarna een tijdje echt helemaal niet…grrrrr.maar goed nieuws..ben er sinds kort achter dat het bij telfort weer bijna altijd werkt. JOEPPIE !!!! Frank schreef:

    >

    > Hmm..het heeft bij mij ook gewerkt, snapte al niet waarom,

    > Telfort heeft het dus ook uitgeschakeld (werkte voorheen wel)

  • yvonne

    nou mooi balen… pc moest opnieuw geinstalleerd worden nu heb ik icq pro en….niks nadda meer gratis smsen… snik.. ga kijken of ik via oude harde schijf vorige versie terug kan halen..als het dan wel weer lukt geef ik hte hier door…

    misschien dat het aan de icq versies ligt…

  • The Bo

    Bij ons doet KPN het wel, maar T-Mobile het niet.

    Maar effe een aanvullende vraag voor die KPN.

    Ontvangen lukt dus, alleen andwoorden niet, waarom ???

  • Frank

    Al wat wijzer geworden?

  • manuel

    Hallo wie kan mij helpen

    ik ben vanuit belgié en wil via icq berichten sturen , het gaat niet waarom niet ??

    en hoe moet ik een telfoon nr in brengen belgié is toch 032 en dit gaat niet

    ik vul éérst 032 in en dan de gsm

    wat doen ik verkeerd ?